Epcot & The Magic Kingdom

30 september 2014 - Delft, Nederland

We hebben de laatste dagen de overige 2 parken bezocht. Eergisteren The Magic Kingdom en gisteren Epcot en gisteren weer naar The Magic Kingdom. Eergisteren dus naar Epcot het park dat een beetje wetenschappelijk Is aan gelegen. Je heb daar verschillende land thema's ook die je kan bezoeken. dus je bent binnen 5 minuten van Venetië in China en van Duitsland in Australië. Ook hebben ze daar een attractie waar je zelf een auto kan ontwerpen en kan gaan testen op de baan in Testtrack. En er is een attractie waar je in een Delta rond vliegt. The Magic Kingdom is het park wat ieder Disneypark heeft op de wereld. Dus deels bekent en toch verassend anders zo hebben ze hier toch andere attracties zoals The Litle Mermaid en The Seven Drafs mine train en sommige die wij wel hebben zijn heel zoals Space Mountain die is hier vergeleken met Parijs erg oud en retro. Wel een mooie oude bekende Is The Mainstreet Electrical Parade prachtig om die weer in een update te zien. Helaas werd deze parade gisteren vanwege de regen wel afgelast ja ja in Florida kan het ook regenen maar zie het maar eerder als verkoeling. Want het is hier dagelijks rond de 80 F das dus +/- 30°. Maar helaas is het hier ook afscheid nemen na een schitterende show (beetje als Disney Dreams alleen niet zo uitgebreid) en een prachtig vuurwerk moesten we helaas weg en afscheid nemen. Dadelijk gaan we nog naar Downtown Disney (Disney Village in Parijs) nog een beetje winkelen en dan helaas naar het vliegveld. Tot snel iedereen

1. Adrie:
    30 september 2014
    Nog een fijne tijd en een goede terugreis. Fijn toch als jullie weer veilig thuis zijn. Liefs mams
  2. Rob:
    30 september 2014
    Ik wil jullie bedanken voor het geweldige reis verslag wat jullie ons regelmatig hebben toe gezonden samen met de schitterende foto's die on de indruk gaven waar jullie samen van hebben genoten.

Een goede terug reis en gezond en wel thuis
    Groetje Pa zie jullie morgen
  3. Marcel en Ingrid:
    6 oktober 2014
    Hoi,
    Ook wij vonden het heel leuk jullie reisverslag te kunnen lezen,bedankt daarvoor.
    Dikke knuffel
    Ingrid en Marcel