van jackson naar pocatello

12 september 2014 - Pocatello, Idaho, Verenigde Staten

We zijn vandaag niet meer terug gegaan. Aar grand teton. We besloten even lekker rustig aan te doen na 3 dagen vroeg opstaan. We ontbeten in het gezellige restaurant waar we de avond ervoor ook gegeten hadden. Onwijs leuke bbq/grill. Hier kregen we al heel veel avondeten geserverrd en ook het ontbijt was mega. Gelukkig kon je alles wat over was mee nemen en dat hadden we ook gedaan. Dit was overigens de eerste keer dat we comme taar kregen over de tip bij het afrekenen. De dame die ons bediende vond het niet genoeg. Jammer dan. We gaan ons niet verplicnten minimaal 18% fooi te geven. We zitten hier niet in onderontwikkeld afrika. Jackson zag er leuk en gezellig uit. We hebben diverse winkeltjes bekeken. Overal vind je opgezette dieren en producten gemaakt van hertegeweien. Prachtig allemaal. Hoewel we ons afvragen of deze dieren geschoten zijn, of dat ze aangereden zijn en daarna opgezet. We merkten ook dat Jackson een stadje was met kapsones. Sommige winkeliers waren gemaakt vriendelijk. Niet zoals we gewend zijn van amerikanen in vorige dagen. Bovenal was jackson verschrikkelijk duur. Niets meegenomen dus. Om 14.00 trokken we naar pocatello. Een stadje zoals cody. Veel fastfood restaurants, maar ook een walmart = supermart. Daar onze hap voor vanavond gehaald. Het hotel is prima. Simpel, maar met alles wat wij nodig hebben.